5 Tips για να ανεβείτε επίπεδο στο κρεβάτι

Home / News / 5 Tips για να ανεβείτε επίπεδο στο κρεβάτι

Ας το παραδεχτούμε: Ανεξάρτητα από το πόσο ικανοί νομίζετε ότι είστε, κάθε τόσο, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μια μικρή ώθηση για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή και να ικανοποιήσετε τον σύντροφό σας. Δοκιμάστε αυτές τις απλές, εφικτές συμβουλές σεξ με τον εραστή σας απόψε.

  1. Συζητήστε για το σεξ. Καθώς ο χρόνος περνάει σε μια σχέση, είναι εύκολο να μπεις σε ρουτίνα και απλά να περάσεις από τις κινήσεις, παρά να εκφράσεις αυτό που πραγματικά θέλεις (και χρειάζεσαι) στο κρεβάτι. Ο σεξουαλικός θεραπευτής Williams Lucena, FMD, λέει ότι είναι καιρός να διακόψετε αυτόν τον κύκλο με μια ειλικρινή συζήτηση. «Ρωτήστε ο ένας τον άλλον,« Τι χρειάζομαι στο κρεβάτι από εσάς; »» προτείνει. “Επιστρέψτε στην επικοινωνία που κάποτε είχατε.”
  2. Φάτε υγιεινά. Αυτό δεν ακούγεται σαν σεξουαλική συμβουλή, αλλά η σωστή θεραπεία του σώματός σας με καλή διατροφή βοηθά ολόκληρο το σώμα, συμπεριλαμβανομένης της λίμπιντο σας, λέει η Debbie Mandel, ειδικός στη διαχείριση του άγχους και συγγραφέας του Addicted to Stress. “Τρώτε υγιεινά τρόφιμα για να μειώσετε τη χοληστερόλη και να κρατήσετε το καρδιαγγειακό σας σύστημα βουητό”, προσθέτει. “Αυτό θα διασφαλίσει ότι η κυκλοφορία βρίσκεται σε κορυφαία απόδοση για το” νότιο ημισφαίριο. “”
  3. Κάνετε τις δουλειές του σπιτιού σας. Θέλετε να θέσετε τη γυναίκα σας στη διάθεση για καλύτερο σεξ; «Βοήθεια γύρω από το σπίτι», λέει ο Μάντελ. «Το καλύτερο ερωτικό παιχνίδι συμβαίνει έξω από την κρεβατοκάμαρα. Βοηθώντας τις δουλειές και τις δουλειές, τους κάνετε να αισθάνονται πολύτιμοι. “
  4. Άσκηση. Λίγα πράγματα θα σας κάνουν να είστε έτοιμοι να ικανοποιήσετε τις γυναίκες, όπως να κάνετε τακτική άσκηση κάθε μέρα, λέει ο Matthew N. Simmons, MD, PhD, του Glickman Urological and Kidney Institute στο Κλίβελαντ. «Ακόμα και μόλις 15 λεπτά άσκησης καθημερινά θα βελτιωθεί η αυτοεκτίμηση, η εικόνα του εαυτού και η λίμπιντο», λέει. «Η άσκηση κάνει τις φυσικές πτυχές του σεξ πιο ευχάριστες. Επιπλέον, η άσκηση ως συνήθεια προάγει την καρδιαγγειακή υγεία, η οποία είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική στυτική λειτουργία. “
  5. Αλλά μην το παρακάνετε. Η υπερβολική άσκηση μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, λέει ο Pete McCall, MS, φυσιολόγος άσκησης στο Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης. «Το να βρίσκεσαι σε κατάσταση υπερβολικής προπόνησης δημιουργεί γενικά συναισθήματα κόπωσης και χαμηλής ενέργειας και μπορεί να διαταράξει τον τρόπο ύπνου και να αλλάξει διάθεση», λέει. «Αυτός είναι σχεδόν ένας καλός συνδυασμός για να ξεσηκώνεις έναν ρομαντικό σύντροφο.»

Leave a Reply

Your email address will not be published.